Thursday, 4 August 2011

BOLEH PAKAI NI NAK JIMAT

ASSALAMUALAIKUM

agak2 nak hias umah macam mana ye raya nanti? nak g soping ikea, bajet kelaut, nak soping mydin pon kira lapan enam kali,,kahkahkah gila ni kedekut..
cer amek yang recycle jek kan, dari korang buang sampah merata-rata tambah dosa,bahan2 terbuang cam botol lau wat lampu seyes lawo weh, cer korang buat pakai botol air mineral pon boleh, ikat jadi bulat and tadaaaa


lampu rayaku ~

nota : ujung ekor dia letak sarung ketupat yer kawan2

3 comments:

  1. tengah makan tetiba jatuh atas kepala orang.jatuh dalam pinggan satey..
    hah!!naya..
    wkakkak..
    tapi kalau kreatif memang boleh je buat...
    cuma orang kita ni kalau pakai barang terpakai rasa malu...
    nak beli jugak lampu kerwang2 kat kedai nun...;)

    ReplyDelete
  2. nyalakan lampu,untuk beribadah tgh mlm,tapi org la ni nak tunjuk rumah sapa paling cantik..dgn lampu lap lipnya...

    ReplyDelete
  3. @ diana ; sila pakai topi keselamatan jika ragu2,,huhuhu xmo ar beli lampu kerawang,,membazir..

    @ cinnamon : ni xde liplap,,satu kaler cintakan alam sekitar :)

    ReplyDelete