Saturday 30 July 2011

MARI MENGENAL . .


ASSALAMUALAIKUM

tolong kenalkan diri masing-masing yer . .
we are UNTA rian


im  cousin of sugar glider

couple of chimpanzee

me -  lion, below that is my husband

we are cipan / tapir (eh betoi ke nii??)

hello im baby elephant ^_^

my name is keledek,,ehh keldai a.k.a donkey

hi im pelican a.k.a pelik kakakaka

mode : shy~ (derang malu nak kabo, cari sendiri la ek)

delicate bird a.k.a kasawari is meee!!

me, tortoise wanna have a morning walk, come on bebeh!
 (antara makhluk yang bukan dalam kurungan)

im a deejay uh~ uh~ uh~ meets popinjay!!

dont be jealous with my pinky legs ~ bangauuuu

rhinoceros ~ eh ke badak berandam nih??

a for alligator !! takottt

p for parrot err this is the black one

last but not least,, the big big bangauuu eh bukan pelicans hehee

lokasi : zoo jb, bersebelahan masjid sultan abu bakar
rm 4 dewasa, rm 2 kids


No comments:

Post a Comment